شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

اعلام اسامی افراد رد صلاحیت شده در انتخابات فدراسیون فوتبال| صلاحیت مهدوی کیا رد شد؟

  • کد خبر: ۵۷۷۸۸
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
اعلام اسامی افراد رد صلاحیت شده در انتخابات فدراسیون فوتبال| صلاحیت مهدوی کیا رد شد؟
شنیده می شود اسامی افراد ردصلاحیت شده در انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام شده و بهاروند، مهدوی کیا، قنبرزاده، طالقانی و عزیزی خادم مجوز نگرفتند.
به گزارش شهرآرانیوز، سه گزینه ریاست و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای شرکت در انتخابات این فدراسیون رد صلاحیت شدند.
 
شهاب الدین عزیزی خادم، حیدر بهاروند و کاظم طالقانی که دو نفر اول برای ریاست و نفر سوم برای عضویت در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده بودند با رد صلاحیتشان حق شرکت در انتخابات را ندارند. همچنین مهدی مهدوی‌کیا و منصور قنبرزاده نیز برای انتخابات رد صلاحیت شده اند. مهدوی کیا به دلیل اینکه دو تابعیتی است برای انتخابات رد صلاحیت شده است.
 
این موضوع روز گذشته واکنش فدراسیون فوتبال را داشت، اما در اطلاعیه این فدراسیون نامی از مهدوی‌کیا برده نشد و تنها به یک اطلاعیه اکتفا شد.
 
به این ترتیب، کیومرث هاشمی، مصطفی آجرلو و علی کریمی ۳ نامزد نهایی ریاست فدراسیون در انتخابات فدراسیون فوتبال هستند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->